آترین آترین ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

آترین جونم، دخمل ما

اولین بهار مشترک

1390/1/9 15:39
نویسنده : مامانی
753 بازدید
اشتراک گذاری

اولین بهار مشترک مامی و شازده کوچولو

چهارشنبه:2011/3/30


 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com  تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com

Flowerسلام دخمل گلم، سلام شکوفه بهاری منFlowerکه تو دلم جوانه زدی و داری بزرگ میشی قربون اون دست و پاهای کوچولوت برم که به مامان لگد میزنی و میگی امسال من کنارتون هستم و این عید و براتون قشنگترین عید دنیا کردم.spring

آره قشنگترینم به برکت وجود نازنینت عید امسال یه چیز دیگست از چهارشنبه سوری تا الان بهمون خیلی خوش گذشته، هنوزم تموم نشده تا سیزده بدر هنوز مونده بازم با بابایی کلی برنامه های خوب داریم. Cheerleaderخوشملم با شما تو هر مهمونی و جاهای دیگه عکس انداختم البته شما خودت و توی شکم مامانی قایم کردی ولی شکم مثل توپ مامان تو همه عکسها معلومه. جای همه کسایی که دوسشون دارم تو لحظه های شادیمون خیلی خیلی خالیه، خیلی دلم براشون تنگه ولی به این امید میگذرونم که تا زمان دنیا اومدن شما پیش ما باشن، مامان عاطی، خاله لیلی، مادری و پدری.

قند عسلم با اون دل ناز کوچولوت دعا کن که کارها خوب پیش بره و اونها رو بتونیم ببینیم منم دارم دعا میکنم ولی دعای شما فرشته کوچولو یه چیز دیگست.

خوشمل مامی چند روز پیش به خاطر شیطونی زیادی که توی یه مهمونی داشتم و خیلی مهمونی طولانی شد مشکلی واسه من پیش اومد که میخواستن به خاطرش من رو تو بیمارستان بستری کنن هر چی میگفتم که عید ما ایرانیهاست و برامون خیلی مهم که کنار خانواده باشیم  اونها قبول نمیکردن خلاصه با کلی اصرار که استراحت مطلق میکنم و با رضایت کتبی بستری نشدم.

آخه اون شب من و بابایی خیلی بهمون خوش گذشته بودو بابای خیلی شاد بود منم نمیخواستم با وجود اینکه مرتب ازم میپرسید حالت خوبه؟ خسته نشدی؟شبمون و خراب کنم فقط به خاطر درد کمر زیاد، نشسته بودم و از بابایی دردم و  پنهون کردم خوشحالی بابایی رو که میدیدم منم شادتر میشدم آخه عاشق بابا آرشم اون هم من و شما رو خیلی خیلی دوست داره خلاصه با استراحت بهتر شدم ولی مامانی مثل خودت شیطون و نمیتونه زیاد بخوابه.

بازم بیرون میرم ولی دیگه خیلی مراقبم و حالمم خوب شدهآخه بعد از سیزده بدر کلی کار داریم به برکت وجود شما زندگیمون داره شکل جدیدی به خودش میگیره میخوایم بریم توی یه خونه جدید به خاطر همین میخوام قبلش کلی تفریح کرده باشم البته بابایی ازم قول گرفته که استراحت کنم و به قول خودش فقط دستور بدم "چه خوب مگه نه؟" حالا دیگه موقع اینه که یه اتاق خوشمل واسه دخمل نازم درست کنم نمیدونی که چقدر ذوق دارم کلی هم براش برنامه ریزی کردم و طرح دادم.Read

حالا سلام میکنم به همه دوستای خودم که هم به من و کوچولوم سر زدن،هم برامون پیغام گذاشتن.من و ببخشید که نتونستم جوابتون رو بدم  خیلی خوشحالم که دوستان خوبی مثل شما دارم که در دیار غربت مونس و همراه لحظه های من هستید به همتون عید رو تبریک میگم و میبوسمتون برای خودتون و کوچولوهاتون آرزوی بهترینها رو تو سال جدید از خدای خوبیها آرزومندم. بهار با تمام زیبائیهاش پیشکش دلهاتون سال نو مبارک.

  تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان فرشته
12 فروردین 90 18:24
سلام عزیزم خوبی زهرا جونم آره می شناسمش مگه نمی دونستی ؟ ناراحت نباش اسم که مهم نیست اگه دقت کنی تو همین سایت چند تا هم شبیه اسم وب من هست فرشته کوچولوی مامان و بابا یه بابا اضافه کرده تا فرق داشته باشه یا فرشته کوچولوی من و... بی خیال مهم دخمل خوشگل نازته می بوسمتون مواظب خودتون باشید
زری
14 فروردین 90 9:19
سلام خوبین ایشالله همیشه شاد شاد باشی سال خوبیرو برا همتون ارزو دارم
مامان بردیا
14 فروردین 90 11:55
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام شاد باشي
مادری و مامی
17 فروردین 90 0:25
زهرا جان نوشتتم مثل خودت و دخترت خوشملو زیبا بود فربون حس قشنگ مادرانت برم که هنوز بدنیا نیومده سرشار ی با هر خط ما ذوق زده مشدیم خوش بحال دخترت با مامان با این همه ذوق منم هرکاری کردم وظیفم بوده دبگه نمی خوام تکرار کنی . بگی دوست دارم
مادری
17 فروردین 90 0:28
سلام عزیز دلم خوشگل دخترم فربونت برم با دستات و نوشته های قشنگت ازت ممنونم که زحمت های مامانتو قدر دان هستی امیدوارم خوش و هرم باشی و بچتونم مثل خودتون با محبت و قدر دان زحمتاتون باش دویتون دارم عزیزای من مراقب هم باشد
خاله لیلا
17 فروردین 90 0:33
سلام فربون شعر قشنگت دست نازت و فلب مهربونت با نوشته هات انگار کل خاطراتمون زنده شد میدونی یاد چی افتادم؟ مامانی مامانی با صدای مادری صحبت کن دلمون تنگ شده آخ حووووون هووووزا دوباره خوشحالم که عید و سال خوبی را سه تایی شروع کردید تا سال های سال براتون مثل عید باش دوستون دارم میبوسمتون
مامان شیما وحدیث
21 فروردین 90 2:16
سلام عزیزم .خوبی ؟امیدوارم همیشه به شادی . تغییرات اساسی رو توزندگیتون بعد ازبه دنیا اومدن حسابی میبینی. لطفا هرچه زودتر اتاق نی نی مارو آماده کن .که دل من آب شد
شيرين
27 فروردین 90 17:02
سلام چطوري ...
مامان زهرا نازنازی
29 فروردین 90 16:10
___________$$$$$$ ______$$$$$$__$$$$$$$$__$$ ____$$____$$$$__$$$$__$$$$ __$$______$$$$$$__$$$$$$$$ __$$____$$$$$$$$__$$$$$$ __$$$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$ $$__$$$$$$$$$$__$$__$$$$$$ $$$$__$$$$$$__$$__$$$$ __$$$$______$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$ _$$$$$$$$__$$$$$$$$$__$$$ __$$$$$$___$$$$$$$_ $$$$ ___$$$$_____________`$$$ ___________________ $$ __________________`$$` ________________$$` _____$$$$$$$$$$ ___$$$$$$$$$$ _$$$$____$$_$` $$$$$__$$___$$___$$$$ $$$$$$$______`$$_$$$$$$ $$$$__________$$$_____$ $$___________` $$____$$ _____$$$_____$$`___$$$$ ___$$$$$$___$$__$$$$$$ __$$$$$$$$_$$_$$___$$$ _$$$____$$$$_$$__$$$$ __$$_____$$_$$$$$$$ ___$______`$$ ___________$$ ____________$$` ___________`$$ __________$$ _________$$
بانو
31 فروردین 90 10:05
سلام مامان خوشگله خوبی ؟ نی نی نازت خوبه ؟ من بانو هستم و یه دخمل دارم 26 هفته ای هست که توی دلمه من خوشحال میشم با هم تبادل لینک داشته باشیم و نی نی هامون با هم دیگه دوست بشن شما چی دوست داری ؟ اگه دوست داری به من حتما خبر بده من که خیلی خوشحال میشم
مامان روژین
20 اردیبهشت 90 10:46
سلام عزیزم . خوبی ؟ حتماً سرت شلوغه . بابا ما از یه ماه پیش شازده کوچولو بی خبر موندیم . کجایی ؟؟
فهیمه
22 اردیبهشت 90 19:26
آیا می دانید كودكان با گریه های مختلف خواسته های خود را اعلام می كنند؟ آیا می دانید هرگریه خاص كودك نشان دهنده یكی از خواسته های اوست؟! آیا می دانید هر گریه کودک نشان دهنده یکی از خواسته های اوست ؟ مترجم گریه کودک نفوذ به دنیای پر رمز و راز کودکان پرفروشترین محصول در ارتباط با كودكان در سال 2009و2010 بهترین محصول برای مادران شاغل قیمت: 4,000 تومان
مامان روژین
2 خرداد 90 17:22
سلام . یه آسمون پر از ستاره و یه دشت پر از گل تقدیم به همه مامان جونی های خوب و مهربون . روزت مبارک عزیزم .