آترین آترین ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

آترین جونم، دخمل ما

انتخاب اسم برای شازده کوچولو

1390/3/9 22:19
نویسنده : مامانی
824 بازدید
اشتراک گذاری

ثبت اسم شازده کوچولو تو قلب مامان و بابا

دوشنبه:٢٠١١/٥/٣٠

چه کار سختیه تعیین اسم برای دلبندت، با این اسم می خوای سالها صداش بزنی، شازده کوچولومون هم باید از اسمش لذت ببره. تو ماه هفتم بودم که بالاخره به نتیجه رسیدیم.

دخملکم تو این مدت من و بابایی از سایتها، خاله لیلا جون و خاله های عزیز وبلاگی کمک گرفتیمComputer آخه اسمی میخواستیم که در حین زیبایی اسم ایرانی باشه با معنی خوب، تلفظ راحتی هم تو این کشور داشته باشه از همه مهمتر شما نازنین دخملم از اسمت خوشت بیاد خدا کنه وقتی بزرگ شدی اسمت رو دوست داشته باشی.

کوچولوی مامان، شازده خانوم من، خیلی وقته که اسمت رو میدونی از عید تا الان با این اسم صدات میزنم و وقتی دست رو شکمم میکشم با این اسم شروع به حرکت میکنی و با من بازی میکنی قربون اون دست و پاهای کوچمولت برم که منتظرم دنیا بیای و غرق بوسشون کنم.

فقط من و ببخش که کمی سرم شلوغ بود و نشد که زودتر اسمت رو تو وبلاگت بنویسم البته مسافر کوچولوی من مامانش رو درک میکنه چون تو تمام این مدت با مامانش همراهی کرده قربونت برم عسل مامان، سنگ صبور مامان، خیلی خیلی دوست دارم.همینطور که دارم بلند بلند میخونم و مینویسم شما هم داری با مامان بازی میکنی عاشقتم دخملم الان دست رو شکمم گذاشتم و میخوام دوباره اسمت رو ببرم

    آ ت ر ی ن   

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.netآ ت ر ی نتصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com   آترین   تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 " آترین نام یکی از زنان نامدار ایرانی"

"به معنای  زیبا و پر انرژی 

  فونت زيبا ساز   فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مژگان
11 خرداد 90 10:25
سلام ای جانم چه اسم ملوسی
زهرا
15 خرداد 90 22:18
مرسی عزیزم
بانو
16 خرداد 90 14:10
سسسسسسسسسسسسلام عزیز دلم ایشالا که هم خودت خوبی و هم نی نی نازت آترین جونم عسله خاله ایششالا که دوران خوبی داشته باشی و با خوبی سپری بشه و آترین نازم بیاد تو بغلت اصلا نگران نباش و فقط استراحت کن عزیزم همه چیز درست میشه گلم
فاطمه و محمد
17 خرداد 90 23:38
با سلام . مرسی از این که به وبلاگ نفس ما سر زدین . امیدواریم که فرزند دلبند شما هم در صحت کامل و در پناه خداوند مهربان چشمان زیبایش را به این دنیا باز کند .
شيرين
21 خرداد 90 10:09
سلام عزيزم...مبارك باشه اسم دخترت... اسم دختر منم فعلا آيلين.
هانیه
4 تیر 90 11:32
سلام عزیزم آترین جونو به دوستای دخترم اضافه کردم(با اجازه) پیش ما بیا
شيرين
12 تیر 90 9:58
سلاااام كجايي؟؟ فكر كنم دخترت به دنيا اومده ديگه.
دانيال
13 تیر 90 13:31
سلام من مامان دانيال هستم . خوشحال ميشم كه به سايت دانيال يه سري بزنيد متشكرم مامان مهربون
مامانی شیما وحدیث
15 تیر 90 19:16
سلام مامانی مهربون .خوبی گلم خیلی اسم قشنگیه ولی به نظر م یه جورایی به اسم پسرونه نزدیکه درپناه حق