آترین آترین ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره

آترین جونم، دخمل ما

دوست داشتنی

1389/11/18 18:43
نویسنده : مامانی
376 بازدید
اشتراک گذاری

دوست داشتنی برای همه

دوشنبه:2011/2/7

سلام قند عسل مامان چند روز که میخوام بنویسم ولی چون این روزا خیلی فکرم مشغول بود نشد چند روز دیگه من و بابایی یه مصاحبه کاری داریم که برامون خیلی اهمیت داره برای من و بابایی با اون دل کوچولوی پاکت دعا کن عزیز مامان.

میدونم که خدا به حرفهات گوش میده آخه خدا فرشته های کوچولو رو خیلی دوست داره.


از روزی که توشکمم خونه کردی خدا خیلی به من و بابایی کمک کرده و برکت به زندگی ما اومد برامون دعا کن فرشته کوچولوی من.

دعا کن تا همه چی خوب پیش بره تا مامانی و خاله رو دعوت کنیم وقتی به دنیا میای از ایران بیان پیشمون آخه خیلی نگران من و قند عسلم هستن خیلی برای همه عزیز و مهمی مخصوصاً اینکه از سمت من و بابایی اولین نوه ای.

مامان عاطفه مامان بزرگت رو میگم هر روز بهم زنگ میزنه و کلی سفارش میکنه که خوب غذا بخور خوب استراحت کن و ... آخه تازه حالم بهتر شده و میتونم غذا راحت تر بخورم خاله لیلا هم خیلی دلتنگی میکنه و میگه خوش به حالت کاش منم الان میتونستم اونجا باشم خلاصه از من قول گرفته که هر وقت تکون خوردی دست بزارم روی شکمم و بگم که خاله هم خیلی دوست داره خلاصه تو دل همه از جمله مادری که مادربزرگم و خیلی دوسش دارم جا کردی هر روز میخواد که از توی عسلم براش تعریف کنم جای همشون خیلی پیش من خالیه و غصه نبودن اونها رو کنار خودم میخورم و همش باهات حرف میزنم.

قند عسلم عزیزکم سعی میکنم به شما خوب برسم تا به کمک خدا سالم دنیا بیای شما هم بهم کمک کن تا درد کمری که هر روز عذابم میده کمتر بشه تا بتونم شبها راحت تر بخوابم و شما فسقلی هم مامانی شادتر داشته باشی.

خیلی دوست داریم هم من هم بابایی که عشق زندگی ما رو کامل کردی و ما فقط سلامتی شما شازده کوچولو رو از خدا میخوایم.

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

farshed
19 بهمن 89 7:27
سلام فقط خدا.يه سر به من بزن شايد مطالبم به دردتون بخوره
مامان فرشته
24 بهمن 89 1:36
سلام کجایی ؟ اومدی خبرم کن
لاله
26 بهمن 89 11:34
سلام خانمی. تبریک می گم. ایشالا به سلامتی نی نی نازت این مدت و سر کنه و بیاد تو بغلت. راستش نی نی های من یه کمی از نی نی شما کوچکترن ! امیدوارم با هم این روزا رو پشت سر بذاریم و از تجربیات هم استفاده کنیم
مامان سمی
30 بهمن 89 12:29
salam khanoomy heset kheily baram ghashang bood chon man ham ino tajrobeh kardam va bare digeh khatereh shirinesh baram zendeh shod roozhaye ghashangtary dar pish dary ba koly hayajan omidvaram hamishe shad bashy in webloge ghablie mane http://kolbeyema.blogsky.com vali be tazegy webloge nabeghe ro zadam montazeret hastam ba ejazeh linket kardam shad bashy