آترین آترین ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره

آترین جونم، دخمل ما

جنسیت میوه زندگی ما

1389/11/26 19:16
نویسنده : مامانی
345 بازدید
اشتراک گذاری

دخمل یا پسمل بودن میوه زندگی ما

سه شنبه:2011/2/15

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

هوررررراااااااا بالاخره معلوم شد عزیز دل مامان دخمل یا پسمل در تاریخ 2011/2/8 کوچولوی من هجده هفته و چند روزش بود به گفته دکتر دوباره اکو شدم عسل مامان این بار هم کلی تکون میخورد.

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

توی اکو دیدم که یه دخمل ناز، مهمون دل مامان. عزیز من چقدر خوشحالمون کردی من و بابایی اشک ذوق داشتیم و میخندیدیم.

"خدایا برای سلامت دخترم تو را هزار بار شکر" 


راستی مامانی، DVD اکو رو که گفته بودم هم گرفتیم تا وقتی بزرگ شدی این فیلم رو ببینی تا احساس من رو تو این روزا بهتر بفهمی که چرا مامانی اینقدر عاشقت.

قند عسلم بالاخره تکون خوردنت رو احساس کردم اون هم فردای روز اکو در حالی که داشتم یه مصاحبه کاری میدادم تکونت رو احساس کردم انقدر صورتم شاد بودنم رو نشون میداد که اون خانمی که داشت از من مصاحبه کاری رو میگرفت متوجه شد و اونم کلی با من خندید خلاصه عزیز دل مامان کلی با حرکتت کیف کردم من دستم روی شکمم بود و شما مرتب تکون میخوردی.

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.netتصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.netتصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.netتصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.netتصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.netتصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.netتصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

قشنگترین لحظه زندگی مشترکمون رو تجربه کردم بابایی کلی افسوس خورد که چرا با من نبوده تا تو اون لحظه اونم تو رو احساس بکنه ولی تا الان چندین بار دست رو شکمم گذاشته و تا تکون خوردی کلی خندیده بعد هم بوست کرده.

 

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

خوب فکر میکنم حالا دیگه وقتش که عزیز دل مامان یه اسم خوشگل داشته باشه وای که چقدر کار سختیه چون من و بابایی تا همین الان هم مشغول پیدا کردن یه اسم بودیم البته کمی کارمون راحت تر شد چون دیگه میدونیم عزیز من دخمل ولی بازم سخت چون باید یه اسمی انتخاب کنیم که به دخمل نازمون بیاد میخوام قول بدی که به مامانی و بابایی کمک کنی چون این اسم شماست و باید دوستش داشته باشی. 

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

مامان و بابا خیلی دوست دارن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

farshed
27 بهمن 89 5:07
سلام شاهزاده خانوم.انشالله به سلامتي ميايي و ديگه نميگذاري مامانت اينقدر راحت بشينه پاي كامپيوتر .شوخي كردم.موفق باشيد
لاله
27 بهمن 89 9:31
سلام خانمی تبریک می گم عزیزم. ایشالا که دختر نازت به سلامتی بیاد بغلت و یه عمر سایه پدر و مادرش بالای سرش باشه
مامان عسل
28 بهمن 89 6:56
سلام مامان شازده خانم کوچولو. ممنون از پيام زيبات. حتما به يادت خواهم بود و اگه قابل باشم برا همه ماماناي گل دعا ميکنم و من هم تبريک ميگم و انشاا... اين دوره را به سلامتي پشت سر بگذاري و دختر ناز و خوشگلت به سلامتي بياد تو بغلت
شيرين
28 بهمن 89 11:22
سلام...ايشالله كه دخملت سالم و زيبا به دنيا بياد... بوووووووووووووووووس راستي اسمشو چي ميذاري؟؟
مامان بردیا
30 بهمن 89 8:35
سلااااااااااااااااااااااااام مبارکه راستی مرسی از اطلاعاتی که بهم دادی در ضمن لینکت کردم
مامان فرشته
30 بهمن 89 15:34
از ته دلم برات خوشحالم چون واقعاً عمیقاً حست رو درک می کنم
نانی
1 اسفند 89 16:04
هورااااااااااااااااااااااا مبارکه ه ه ه ه ه ه ه ه ایشااله نی نی تون به سلامتی بدنیا بیاد قند عسل منم ایشااله تا اواسط اسفند بدنیا میاد برامون دعا کنید
مامان زهرا نازنازی
2 اسفند 89 23:40
مبارک باشه