آترین آترین ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

آترین جونم، دخمل ما

18 هفتگی

1389/11/14 23:24
نویسنده : مامانی
260 بازدید
اشتراک گذاری

18 هفتگی شازده کوچولو

پنجشنبه:2011/2/3

اولین خاطره رو در حالی می نویسم که عزیز دل مامان 18 هفته شده


تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول

هفته پیش با بابایی رفتیم بیمارستان saint elizabet در شهر tilburg تا برای آزمایشات دقیق تر اکو انجام بدیم عزیزکم چه حالی داشتم وقتی توی مانیتور میدیدمت و مثل همیشه گریه شوق داشتم مامانی چقدر شیطونی! اونقدر تکون میخوردی که دو تا دکتری که داشتن اکو میگرفتن مرتب جاهاشون رو با هم عوض میکردن.

تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول

تو اینقدر شیطونی و من هنوز حرکت عزیزم و احساس نکردم قربون اون دست و پاهای کشیده و بلندت برم باهات حرف میزدم و خدا رو شکر میکردم که سالم و سلامتی بابایی هم داشت از شما فیلم میگرفت. چون نتونستن درست اکو کنن چند روز دیگه دوباره باید بریم بیمارستان این بار فیلم DVD شما رو بهم میدن .

تو خلوت دوتایی که با هم داریم مرتب فیلم شما رو میبینم و از روی شکمم نوازشت میکنم عسل مامان خیلی دوست دارم.

تا هفته پیش از شما تو دفترچه خاطرات خوشگلی که بابایی خریده بود مینوشتم ولی میخوام اون خاطرات قبلی رو هم کم کم اینجا اضافه کنم .

خدا جون از بابت این فرشته نازی که به من هدیه کردی و هنوز نمیدونم دختر یا پسر ولی به لطف تو سالم و سر حال ممنونم.

عکس اکو عسلم در تاریخ 1389/11/8=2011/1/28 به گفته پزشک 17 هفته و چند روزت بود خدایا باز هم تو را سپاس. 

شازده کوچولو 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان فرشته
14 بهمن 89 22:56
با تک تک سلولهام درک می کنم که چقدر خوشحالی امیدوارم همیشه شاد باشی و از این دوران لذت ببری
مامانی
14 بهمن 89 23:39
سلام عزیزم من زهرا هستم ممنون از محبتت من 1 بار سقط داشتم و حالا مجدد باردارم شرایط شما رو هم حس میکنم و خوشحالم که فرزندت صحیح و سالم. همیشه از ته دل برای تمام مادرهن باردار دعا میکنم که خدا کمک همه باشه تا این فرشته های ناز سالم دنیا بیان برای شما هم همین آرزو رو دارم مراقب خودت و اون فسقلی باش.
نسیم
15 بهمن 89 17:04
وای الهی... خدایا چقدرکوچول موچوله خدابراتون حفظش کنه
خاله
16 بهمن 89 12:44
سلام ني ني جونم ، منم خاله ليلا اما دوست ندارم خاله صدام كنيا بگو ليلا عشق مني و خيلي ناراحتم كه نميتونم از نزديك حستون كنم اما عكستو كه ديدم خيلي خوشحال شدم
نسترن
18 بهمن 89 15:43