آترین آترین ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

آترین جونم، دخمل ما

فرشته شیطون

1389/12/9 14:35
نویسنده : مامانی
739 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته شیطون و بازیگوش مامی

دوشنبه:2011/2/28

قند عسل مامان این روزا حسابی با هم خوش میگذرونیم صبحها کمی برات موسیقی موتزارت میزارم خوشحالم که دخمل باهوشی دارم چون هر بار که برات میزارم شروع به تکون خوردن میکنی فکر میکنم که خیلی دوست داری ترانه های چیه و چرا رو هم دوست داری.

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com

روزا هم کلی با هم بازی میکنیم فسقلی مامان شما بازی میکنی و من و به نفس نفس میندازی آخه نمیدونی که مامانی زود خسته میشه این روزا ضربان قلب مامی تند میزنه دکتر میگه باید استراحت و ورزش کنی ولی دکتر که نمیدونه چقدر شیطونی.

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com

حالا راستش رو بگو تو دل مامان چه بازی میکنی؟ شاید خاله بازی! نه اینکه یه بازی آروم شایدم قایم باشک بازی! آخه از این طرف به اون طرف میری و به شکمم یه ضربه کوچولو میزنی منم با انگشتم جواب شما رو میدم، این کار رو مرتب تکرار میکنی خلاصه من و وادار میکنی که فکر کنم الان کجا قایم شدی که دوباره با ضربه خودت رو به من نشون میدی آخه میدونی که مامان عاشقته و دوست داره باهات بازی کنه، الانم دوست داری که باهات بازی کنم ولی من دارم برای دلبندم مینویسم از اینکه تمام حواسم به شما نیست تکون بیشتری میخوری خلاصه کلی با هم خوش میگذرونیم مخصوصاً زمانی که کرم روی شکمم میزنم همراه انگشت من کمی میچرخی چقدر مامان عاشق بازی کردنت شده و چقدر قشنگ داری از مامی دلبری میکنی بابایی هم کمی به ما حسودیش میشه میگه منم تو بازی خودتون راه بدید.

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com

تازگیها هم دیگه نمیزاری مامان بخوابه نصف شبها بیدارم میکنی و از مامان میخوای که خوراکی بخوره آخه دخمل و اینقدر شکمو؟ قند عسلم، اینقدر سه ماه اول بهت سرم دادم و ویار بد داشتم که فکر میکنم داری تلافی اون روزا رو در میاری منم خیلی خوشحالم چون دیگه از اون حالتهای بد خبری نیست و برای سلامت کوچولوم هر چی که لازم باشه میخورم.

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com

این روزا کمی دلشوره و استرس دارم آخه هنوز هیچ کاری برای شما نکردم البته برنامه ریزیش رو کردم  و منتظرم تا کار دعوت نامه مامان عاطی و خاله لیلی درست بشه و بیان پیش ما اگه خدا بخواد و همه چی خوب پیش بره تا زمان اسباب کشی شما از خونه کوچیک دل مامانی به یه خونه بزرگتر یعنی دنیای قشنگ، برات یه اتاق خوشمل آماده میکنم میخوام کمی کارهای دست هم برای اتاقت درست کنم فینگیلی مامان با اون دل کوچولوت دعا کن تا همه چی خوب پیش بره خدا به حرفهای شما بیشتر گوش میده، چون فرشته پاک و نازی خدا هم دوست داره.

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com

خدایا برای فرشته ای که به من دادی شکرت میکنم خودت محافظ و نگهدارش باش خدایا کمکم کن تا یه دخمل سالم و باهوش دنیا بیارم خدایا نعمت بزرگ داشتن فرشته های آسمونیت رو پیشکش مادران دیگه هم بکن تا این لذتی رو که من میبرم اونها هم ببرن خدایا باز هم تو را سپاس به خاطر تمام توجهی که به من داشته و داری و در لحظات تنهایی و دلتنگیهام این فرشته رو به من دادی که نعمت و برکت رو به زندگی من و آرش آورد و مونس و همدم من شد تو را سپاس. 

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com

 


 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان سمی
10 اسفند 89 9:12
salam azizam elahy cheghadar in fesghel khanoom vorojak shodeh kheily movazeb khodetoon bashin ey kash ye esme majazy bara dokhmaremoon mizashty ta fellan ba oon esm sedash konim ta esme asly enshaallah shad bashy golam
مامان سمی
10 اسفند 89 9:13
gol yadam raft
مامان بردیا
10 اسفند 89 9:27
سلام پس ني ني هاي ما هم سن هستند؟؟؟ هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
خاله ليلا
10 اسفند 89 9:35
سلام عزيزاي من راستش كلي حرف دارم اول اينكه ديديشات خيلي خوشملن دوم اينكه فكر كنم لي لي ميكني كه ماماني اذيت ميشه يا شايدم داري با جفتت دنبال بازي ميكني يه حرفي هم با مامي دارم نگران نباش مامان عاطفه كلي واست خريد ميكنه مادري هم كلي بافته و جوف خريده فقط ميخوام زودتر بدنيا بياي و ببينمتون دوستون دارم دختر خوشگل من دلم برات داره غش ميره بوووووووووووووووووووووس
مامان روژین
11 اسفند 89 1:57
سلام گلم . اول از همه ممنونم که به وبلاگ ما اومدی و لینکمون کردی . من هم لینکت می کنم . وقتی مطلبت رو می خوندم احساس میکردم تو همون زمانی هستم که روژین داشت تو دلم تکون می خورد . فقط اونهایی که مادر شدن می تونن این حس و هیجان رو درک کنند . الهی که به سلامت به دنیا بیاد و یه دنیا دلخوشی با خودش به همراه بیاره . بوس.
آزاده
12 اسفند 89 12:26
سلام عزيزم.ممنون از اينكه به وب پسرم سر زدي وجوياي حالم شدي.اميدوارم كه ادامه اين راه شيرين رو به سلامتي وخوشي طي كني.